woensdag 28 september 2011

TAG ; Jouw droomhaar.

Hoi!

Niet iedereen is tevreden met zijn haar, zo dus ik. Veel meiden lopen liever rond met een hoed dan met los haar. Bij mij is het dan nog het geval, dat mijn haar lang moet blijven van mijn moeder. Waarom? Vraag het niet aan mij, maar aan haar. Eerst had ik mijn haar tot achter mijn achterwerk, maar dat vond ik véél te lastig dus heb ik het laten knippen terwijl mijn moeder het niet wist. Echt kwaad werd ze er niet om, maar dan nog. En hier heb ik even al plaatjes op mijn pc staan, van wat hoe mijn volgende (zonder het weten van mijn moeder ) kappersbeurt zal uitzien. Ik heb het over de vorm, niet de kleur.





Lief, 

Emi ♥

1 opmerking:

  1. Ik vind het ook erg gave kapsels. Maar bij mij gaat voorlopig de schaar er niet meer in. Ik ben mijn haar namelijk aan het sparen om straks te kunnen doneren aan stichting haarwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.