maandag 12 september 2011

Tag: Wat heb je liever?

Ik heb deze tag gekregen van Sanne.
Bedankt ervoor.

1) Geen wenkbrauwen of een duidelijke zichtbare snor.
Dat is al direct een moeilijke. Ik ga dan toch zonder wenkbrauwen denk ik.Ik heb toch al van mijn eigen hele dunnen wenkbrauwen dus zou volgens mij zelfs nog niet opvallen, moest ik er geen hebben.

2) Hele mooie gezonde en perfecte nagels hebben maar nooit mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken.
Ik ben helemaal weg van nagellak, ik heb misschien maar 2 of 3 dagen per maand dat ik geen nagellak draag.
Maar ik kies toch voor hele mooie gezonde en perfecte nagels. Staat gewoon mooi dan zwakke en ongezonde nagels als je bijvoorbeeld gaat werken enzo.

3) Lang haar tot je voeten of gemillimeteerd haar?
Ik heb altijd kort haar gehad, maar gemillimeteerd is wel iets te kort. Dan ga ik wel voor haar tot aan mijn voeten, een verandering af en toe kan geen kwaad.

4) Voor eeuwig met smokey eyes rondlopen of voor eeuwig geen oog make-up gebruiken. 
Dat is voor mij heel gemakkelijk. Ik ben tegen veel van oog make-up allergisch aan dus voor eeuwig geen oog make-up gebruiken.


5) Heel erg rode wangen of grauw gezicht zonder kleur?
Ook een heel moeilijke. Heb van mijn eigen al een heel bleek gezicht, mensen vragen dikwijls aan mij of ik ziek ben. Maar dan kiezen ik voor erg rode wangen toch.

6) Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken die op dieren is getest?
Dan geen cosmetica. Ben een dierenvriend.

7) Gelige tanden met een perfect recht gebit of scheve tanden die wel mooi wit zijn.
Gelige tanden met een perfect recht gebit kies ik. Mijn tanden zijn van mijn eigen op sommige tanden al een beetje geel (dankzij een ziekte) dus heel mijn gebit maakt mij niet uit. Ik vind rechte tanden echt belangrijker.

8) Voor 1 dag op school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er iets over zeggen of die dag zogenaamd ziek te zijn.
Op het werk verschijnen met een niet draagbare look. Als ik mij er goed in voel, waarom niet dan.

9) Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus wachten tot je nagellak eraf bladdert of het eraf krabben) of  iedere dag je nagellak eraf moeten halen.
Ik kies voor geen nagellakremover te gebruiken. Ik wacht nog liever tot het eraf bladdert, dan elke dag nagellak remover te moeten gebruiken. Is niet zo goed voor je nagelen denk ik.

10) Een bodylotion gebruiken die je huid zacht, mooi en gezond maakt maar ontzettend stinkt of een bodylotion die heel lekker ruikt maar niet zo veel doet voor de huid.
De bodylotion die lekker ruikt, ik zou niet graag door het leven gaan als stinkend.

11) Je haar in een kinky kleur verven (denk aan felroze of groen) of grijs.
Zeker al niet grijs, als je oud bent is je haar al grijs genoeg. Dan liever eens experimenteren.

12) Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar scrubben met suiker of zout korrels?
Dan scrub ik wel met suiker of zout. Wel nog nooit geprobeerd maar dat zal wel lukken.

13) Een vreselijke hoerige lipliner om je mond of uitgelopen panda ogen.
Dan panda ogen, heb het niet zo met lipliner.


14) Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie of nooit meer bij de drogist?
Ik koop zelden cosmetica bij de parfumerie, dus nooit meer bij de parfumerie.

15) De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (verzorgingsproducten mogen wel) of je hele stash inleveren (ook de verzorging) en daarna direct voor € 250 nieuwe dingen kopen.
Zowiezo inleveren en voor € 250 nieuwe spulletjes kopen.

2 opmerkingen:

  1. Het is echt een moeilijke tag om in te vullen vind ik. Erg leuk om je antwoorden te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog!
    zullen we elkaar volgen?
    x rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.