zondag 2 oktober 2011

Dag 10: 30 Day challenge!

Dag 10 en op deze opdracht verheugde ik me al heel lang! Ik kijk best wel veel films en ik heb ook echt een paar als mijn favoriet. Het zijn vooral meidenfilms of films met komedie, maar de beste is vaak toch de romantische komedie.
Omdat ik echt heel veel favorieten heb, heb ik maar besloten om er 4 uit te kiezen.


Deze film zag ik laatst op tv en had het eerste kwartier gemist, maar het was zo leuke film. Het was een beetje het verhaal van sneeuwitje, maar dan in het dagelijks leven en niet zo sprookjesachtig.


De volgende film is "you again" dat ging over een meisje die altijd werd gepest door het populaire meisje op de high school. Haar broer kwam altijd voor haar op en had gezegd dat hij nooit verliefd zou worden of dat populaire meisje, maar na een aantal jaren kwam er toch verandering. Het is echt een komische film, maar ook vol romantiek.

En dan de "Titanic" dit is echt mijn grootste favoriete film, omdat er zo mooi verhaal gespeeld wat tevens ook echt is gebeurd. Maar ook hoe de film in elkaar is gezet is zo mooi en dat de liefde tussen Jack en Rose is ook zo echt en dat maakt het ook heel mooi om deze film te kijken. 



Oke en dan de laatste "Going the distance" deze film heb ik vorige week nog gezien en gaat over een vrouw en een man die wat met elkaar krijgen, maar die vrouw gaat weer terug naar haar eigen woonplaats, maar ze houden wel een afstandsrelatie en soms gaat het goed en soms ook echt niet. 

4 opmerkingen:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.