maandag 3 oktober 2011

Dag 11: 30 Day challenge!

Oké dit gaat heel lang duren voor dat ik een boek heb gevonden die ik echt leuk vind, want ik lees echt nooit boeken alleen tijdschriften zoals CosmoGirl enz.. Maar helaas telt dat niet mee, dus moet ik toch een echt boek uitkiezen.

Nou een echt goed boek vond ik dan "Tweestrijd en Sproetenliefde" want bij Tweestrijd ging het over het onderwerp loverboys en ik vind het zelf heel interessant om daar over te lezen. Het boek ging over een meisje die een tijdje geleden slachtoffer was van een loverboy en van hem is afgekomen, maar nu is haar beste vriendin slachtoffer van een loverboy en zij gaat haar dan redden, maar ze komt weer op dezelfde plek waar ze een tijd geleden ook was.

En het andere boek was juist een heel bijzonder verhaal waarbij je alleen maar wilt doorlezen omdat het verhaal blijft boeien. Dat ging over een meisje met sproetjes en die had een jongen ook met sproetjes in haar klas die nooit praatte, maar zij had moeite met lezen en had dus een deal gesloten met de leraar wanneer zij hem aan het praten kreeg voor een spreekbeurt mocht zij 1 of 2 boeken minder lezen. Dus op het begin gaat ze beetje aardig doen enz. zodat hij gaat praten, maar op het begin is het zonder gevoel en later krijgt ze dus echt gevoelens voor hem terwijl hij nooit praat.

                   

4 opmerkingen:

  1. Hello Amber! dank je wel voor je reactie op me blog! nice blog u got! follow me als je wilt =D i i will follow back ^^ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof dat ik Sproetenliefde ooit heb gelezen!
    Leuk boek was/is dat inderdaad ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sproetenliefde heb ik geloof ik ook eens gelezen. Tweestrijd lijkt me een leuk boek.

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.