woensdag 5 oktober 2011

DIY: Gezichtstoner van Tea Tree Oil

Net heb ik een eigen toner gemaakt van Tea Tree olie, want ik was even informatie aan het opzoeken over Tea Tree olie en toen zag ik dus dat je ook zelf een gezichtstoner kon maken.

Wat heb je nodig?
- Flesje of Bakje
- Halve liter gekookt water
- Tea Tree olie

Hoe moet het?
Je begint met het koken van een halve liter water en dit laat je afkoelen en dan doe je er 4/5 druppels tea tree erin en dan heb je je gezichtstoner. Ik heb het zelf met de tea tree olie van de Bodyshop gedaan, maar andere kunnen ook wel gebruikt worden. Deze gezichtstoner is geschikt voor een vette huid of een huid met onzuiverheden en het is ook een toner voor een huid met acne.

2 opmerkingen:

  1. ah, deze nieuwe blog is echt heel erg leuk lief.
    ik zet hem even bij mn favo's!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb iemand van jullie getagd op http://dailylovebeauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.