zaterdag 8 oktober 2011

Even voorstellen...

Hee allemaal!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Simone, en ik ben weer een nieuwe blogger op deze site 'Thousand Pieces About Beauty'! Ik zal even wat over mezelf vertellen om me een beetje bekend hier te maken, en jullie volgers zullen vast nog een aantal posts van mij hier op de site vinden.


Ik ben dus Simone, ik ben dertien jaar (ook al merk je daar niet zoveel van hoor, haha). Ik hou van zingen, fotografie, schrijven, levensbeschouwing, pizza en mijn vrienden! Ik spreek vloeiend Nederlands, Engels... en Frans! Ik woon in de provincie Utrecht, en twee jaar geleden heb ik een jaartje in... Jaja, Parijs gewoond! Al jaloers? Haha, nou het was ook heel erg leuk hoor. Ik woonde niet helemaal in hartje Parijs, zo rijk zijn we nou ook weer niet. Maar tien minuutjes met de metro en voilá! Het is daar heel inspirerend. Alle mensen die er lopen, je ziet zoveel verschillende gezichten! Helaas moesten we na een jaartje weer terug. Niet dat ik dat heel erg vond, want daardoor zag ik wel al mijn vrienden terug. Nog altijd vind ik het heerlijk om, als we weer eens in Parijs zijn, lekker op mijn gemakje in mijn eentje de straten van Parijs af te struinen. Veel gewinkeld heb ik daar niet echt, omdat alles daar natuurlijk super duur is. ;)


De laatste tijd ben ik steeds meer bezig met kleding, terwijl ik daar tot een jaartje geleden nog helemaal niet mee bezig was. Ik kocht mijn kleren gewoon standaard bij de H&M, en het enige wat ik droeg was een spijkerbroek, All Stars en een t shirt erover. Nu kijk ik steeds meer naar haar accesoires, vestjes, schoenen en ook naar andere dingen om in plaats van een spijkerbroek te dragen! Haha. Ik ben qua kledingstijl meer klassiek (maar ook wat stoerder hoor, zoals de afbeelding hierboven), vergelijkbaar met winkels als Zara. Ik heb een hekel aan meiden die er allemaal hetzelfde uitzien: Adidas vestje, spijkerbroek, strak hempje en Vans of andere sneakers eronder.
DARE TO BE DIFFERENT!

Ik hou dus van fotografie, fotobewerking, en zingen! Ik verdien lekker bij met zingen, en heb al een aantal super leuke dingen mogen doen. Binnenkort kom ik misschien op televisie met een tv programma, dus als dat zo is zal ik er zeker wat over schrijven!




Oja, en ik heb rood haar ;)

Bron: Eigen foto's en WeHeartIt

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.