woensdag 2 november 2011

Hoe vind je de perfecte beha?



7 manieren waaraan je kan zien dat je beha te groot of te klein is.
- Als je beha op je rug naar boven kruipt, is je beha te groot en worden je borsten niet voldoende ondersteund.
- Als je het gevoel hebt dat je je beha onmiddellijk wilt uit doen als je thuis komt, draag je je de verkeerde maat.
- Wanneer je beha te klein is voor je borsten,dus als het overtollige weefsel boven de cups word uitgeduwd moet je een grotere cupmaat aandoen.
- Als je je beugels tegen je vlees voelt aanporren.
- Als je borsten onder je beha of armen uitstulpen is het teken dat je een betere of andere pasvorm nodig hebt.
- De beugels moeten strak tegen het borstbeen zitten. Als het tegen het borstweefsel zit is het de verkeerde maat.
- Als je striemen hebt op je schouders als je je beha uittrekt is geen goed teken.


Nog 2 tips:
Tip 1: Wat je ook moet onthouden is dat onze borsten gedurende de jaren van maat en vorm veranderen. Als je twee jaar geleden bent opgemeten voor een bh, moet je het zeker weer eens opnieuw laten doen. De meeste vrouwen kopen een bh met een te kleine cup en een te grote omvang. Dus als je denkt dat je een 80B hebt is de kans groot dat het eigenlijk een 75C is. 
Tip 2:  Een 75B van bijvoorbeeld H&M niet gelijk hoeft te zijn aan die van Hunkemoller. Ieder merk wijkt lichtjes van de anderen af, dus de truc is het merk te vinden dat goed past en je daarvoor te laten meten. De beste tijd om te passen is een week voor je menstruatie. Als je je maat van een bepaald merk weet kun je zo veel ondergoed kopen als je wilt. Je weet dat het altijd goed past bij je lichaam.

9 opmerkingen:

  1. Ik laat het gewoon opmeten bij de hunkermoller ^^

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handig artikel!
    in het begin liep ik er altijd zo mee te klote :$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oo wat handig. Ik weet het zelf wel mijn maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig zeg!
    Ik draag nu 2 verschillende maten: 70A en 75A, allebei zitten ze gewoon goed... Maar volgens de vrouw bij de Hunkermoller heb ik 70B maar toen had ik wel een push-up aan...

    Liefs, Mariette
    Zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig artikel! Ik vind het altijd wel lastig, ik heb namelijk een hele kleine omvang: 65. Dit is wel te vinden, maar vaak alleen in A of AA, niet in grotere maten. Best lastig. ;) Leuke blog heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg handig artikel leuk!
    Ik volg je, volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.