woensdag 19 oktober 2011

Mijn haar is blaaaauw!

Haha, sommige zullen echt denken; Wow, waarom verf je je haar blauw?
Nou, daar zit dus een verhaal achter...

Ik zei voor de grap tegen mijn moeder; 'Mam, ik wil graag blauwe dipdye.'
Zegt ze terug; 'Haha, grapje zeker?'
Ik: 'Jup.'
En dat was het. Het onderwerp was verder niet meer besproken.
Toen vroeg ik eergisteren of ze mijn haar weer rood wou verfen (ik weet niet waarom, maar ik heb een soort obsessie voor donkerrood haar). Dus dat deed ze.
(Dit was mijn rode haar telkens)

Maar toen ik de volgende dag goed en wel in de spiegel keek, was het blauw!
Dus ik werd helemaal gek, en schreeuwde naar beneden 'OMG, mam, mijn haar is blauw?!'
Ze kwam naar boven, keek me aan... En ze ging helemaal stuk! Haha, echt vet grappig om te zien.
't Bleek dus dat zij dat had gedaan als grapje... Ik kon er in het begin niet echt om lachen, maar nu zie ik de lol er wel van in!

Wat vind jij van aparte kleuren haar?
Er rust een ©opyright op alle foto's in dit artikel.

8 opmerkingen:

  1. Whahah dat is echt erg maar wel lache:P
    Heb je er geen foto van? ben wel benieuwd hoe je haar er uit ziet:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha , ! ik vind blauw haar wel heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Daniëlle

    De foto in het artikel is mijn haar! :) Alle foto's zijn door mij gemaakt, dus het is allemaal mijn haar haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahhahahha wat een grappig verhaaaal!
    ik vind het eigenlijk wel apart hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eerlijk gezegd vind ik het wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het nog leuk staan ook!
    Lijkt me wel schrikken zo ineens.

    xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.