dinsdag 11 oktober 2011

News about the blog!

Hoi iedereen!

Zoals jullie misschien al gezien hebben wordt er steeds vermeld dat onze blog af en toe het niet doet of er staat ineens dat onze blog niet meer bestaat.
Ook kun je sommige artikelen gewoon niet lezen, ik weet hoe dit kan. Ik denk zelf dat het aan blogger ligt, dat er storing is of zoiets.
Ik hoop dat dit zo snel mogelijk voorbij is, want dit is heel vervelend.

Ik wou ook even vertellen dat ik ook weer een eigen beautyblog heb aangemaakt http://teardropswithbeauty.blogspot.com neem gerust een kijkje! :)

xXx Danielle

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.