maandag 10 oktober 2011

Review: P2 Pure Color Lipstick 142 'Walk of Fame'


Hee allemaal!
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het echt superleuk vind dat ik reacties krijg op mijn berichten! Haha, ik vind dat gewoon echt heel leuk. Ik steek veel tijd in het schrijven van artikelen dus is het altijd leuk om te zien dat mensen ze ook echt lezen... :)
In ieder geval, hier een review van één van de producten van mijn shoplog afgelopen zaterdag in Duitsland!

P2 Pure Color Lipstick
142 'Walk of Fame'
Nou had ik een hele mooie foto gemaakt van de hele stick, maar helaas zijn die gek genoeg allemaal verloren gegaan bij het overzetten naar de computer, dus die zal ik er misschien ooit nog wel even opzetten.
Het is in ieder geval een zilveren buitenkant met een a-symmetrische dop bovenaan. Haha!

Kennen jullie het merk P2? Het is een merk dat exclusief in Duitsland verkocht word en je kunt het vergelijken met Essence. Alleen Essence is echt gesteld op (jonge) meiden en P2 is ook wat meer voor volwassenen.
De prijsklasse is bijna hetzelfde als die van Essence, en dat maakt het ook zo'n fijn merk! Ik ben helemaal weg van de nagellakjes van P2. Die zijn iets duurder dan die van Essence, € 1,55. Maar ze zijn ook iets groter!

Maargoed, we hadden het over de lipsticks. Ik vind de lipsticks van Essence niet heel fijn, omdat ze niet veel pigment hebben en makkelijk vervagen. Ik hou me veel bezig met fotografie, en doe alle visagie zelf. Daarvoor heb ik soms nog wel eens een rare kleur oogschaduw, lippenstift en ga zo maar door nodig. Vandaar dat ik besloot om een mooie felle roze kleur te kopen!
Op de foto's komen de kleuren alsnog minder mooi uit, maar ik hoop dat jullie zo een beetje kunnen meten hoe het eruit ziet :)



Hebben jullie ooit wel eens van het merk P2 gehoord? En zo ja, gebruiken jullie het ook? Wat is je favoriete product?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.