zondag 9 oktober 2011

Shoplog: Shoppen in Duitsland!

Ik heb het geluk dat mijn stiefmoeder's familie heel dicht bij de grens Nederlands-Duitsland woont, dus als we naar hun toe gaan staat dat meestal gekoppeld aan een middagje shoppen in Duitsland! Zo ook gisteren.

Sommige meiden weten dat je producten meestal veel goedkoper in Duitsland kan kopen, en dat limited editions (of trend editions, zoals ze bij bijvoorbeeld Essence worden genoemd) vaak daar al verder zijn dan hier in Nederland. Het prijsverschil kan wel vijf euro zijn! En ja, dat is echt veel!

En ja, ik word altijd vreselijk hebberig van al die producten. Dus ik besloot even snel wat mee te nemen :)
Reviews van producten komen ook nog!

Van links naar rechts:
Essence 'My Skin' Refreshing cleansing whipes - Lime & Cucumber
Prijs: € 1,49
Maybelline Pure Powder Matte Finish - 033 Amber Beige/Beige Apricot
Prijs: € 4,00
l'Oréal Paris Perfect Clean - De roze, voor gevoelige huid
Prijs: € 4,25
P2 Pure Color Lipstick - 142 Walk of Fame
Prijs: € 1,90
En ik had ook nog nepwimpers van Essence gekocht:
Prijs: € 2,50

Binnenkort komen de reviews!


2 opmerkingen:

  1. Wat ben ik soms toch jaloers op Duitse meisjes, die zoveel leukere dingen in hun winkels hebben liggen.. Ben benieuwd naar wat je van de producten vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Leuke aankopen!
    Ik ga binnenkort naar Berlijn met school & ik ga ook fors make-up inkopen, simpelweg omdat iedereen zegt dat het goedkoper is in Duitsland!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.