zondag 9 oktober 2011

Tag: Geloof jij in Mr. Right?


Voor de mensen die niet weten wat mensen bedoelen met Mr. Right, nou Mr. Right is de jongen of de man waarin je geloofd dat dat je echte liefde wel eens zou kunnen zijn.

Dus geloof jij dat je echte liefde bestaat? Zo ja hoe ziet hij er dan uit?

Nou ik geloof dat Mr. Right bestaat en dat ik hem ooit ook ga ontmoeten, want hij moet toch bestaan die jongen of de man die helemaal een match heeft met jou?

Mijn Mr. Right ziet er als volgt uit:

Uiterlijk:
- Heeft bruin of zwart haar
- Heeft groene of bruine ogen
- Is langer dan mij, niet veel langer
- Is ouder dan mij het liefste tussen 1 of 3/4 jaar ouder
- Lieve glimlach

Het uiterlijk vind ik niet echt heel belangrijk, maar als zijn innerlijk oké is dan is vaak zijn uiterlijk ook wel oké.

Innerlijk:
- Eerlijk
- Vertrouwen
- Lief
- Grappig
- Belangstellend
- Een jongen die naar je luistert als je iets hebt en als het kan helpt
- Klaar staan voor je

Ik weet verder eventjes niks meer, maar ik ben benieuwt maar hoe jullie Mr. Right is.

1 opmerking:

  1. haha mijn mister right is bijna hetzelfde als de jouwe!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.