zondag 27 november 2011

De maand december: Beauty + Make-up!

Tumblr_lcpz5vuhwx1qze9eho1_500_large
Beauty + Make-up!
Wat is een kerstdiner, een date in de sneeuw met die leuke jongen, een gezellige pakjesavond of een super schoolfeest zonder prachtige make-up, haren en een geweldige outift? Precies, niets!

Ik heb binnenkort een schoolfeest waar ik ook mag optreden. Super leuk natuurlijk! Omdat we optreden met een groep van school, moet iedereen hetzelfde aan. Zwart wit, met rode of glitter accenten (we zijn er nog niet over uit haha). Nou had ik helaas al een gala jurk besteld, maar aangezien glitter waarschijnlijk wel in de 'dresscode' staat mag ik misschien mijn eigen jurk wel aan! En anders verkleed ik me na het optreden gewoon even snel in de wc en feest dan lekker verder ;)
Mooi, hé? ;)
Ik hou heel erg van glitters, en ik kwam deze op Ebay tegen voor 13 euro(!), dus ik MOEST 'm wel kopen, haha!
Ik maak natuurlijk foto's als 'ie binnen is!
Ook heb ik schoenen bij Bonprix besteld:
Pumps
Oh, en ook nog een aantal jurkjes!
Ik maak er allemaal foto's van zodra ik ze binnen heb hoor, hihi.
Ik ben al best lang met make-up bezig, en omdat ik voor elk optreden iedereen opmaak ben ik regelmatig 's avonds in de badkamer te vinden om nieuwe looks te maken. Ik probeer zoveel mogelijk variatie in de looks te maken, zodat iedereen enigszins iets origineels heeft :)
Ik ga ook artikels met make-up tutorials plaatsen!
Hier alvast wat inspirerende plaatjes




Allereerst een lesje smokey eyes!

Tumblr_ltu8g6iyio1qdjkm0o1_500_large
Natuurlijk moeten je nagels ook tip-top zijn...
Tumblr_loubkdnnct1qdjp1ao1_500_large
Jul_172629421_large
Tumblr_l701n6df1c1qcyf5zo1_500_large
Tumblr_llqdnqpkkj1qbxosg_largeChristmas_makeup_by_frozenmelody_large
Cmakeup_125484727_large

2 opmerkingen:

  1. Ah dat jurkje is echt super mooi! Weet je toevallig of ze die in voorraad of iets hebben? Zou je please willen mailen naar ambervandijl@hotmail.com .
    Leuk dat je mag optreden, zingen neem ik aan?
    Je hakken zijn ook tof, kijk uit naar je foto's.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.