zondag 27 november 2011

De maand december: Leuke uitjes

Tumblr_lcpz5vuhwx1qze9eho1_500_large

Leuke uitjes
De maand december staat bekend om de vele feestdagen en leuke dingen. Ook bij mij in de agenda staan een aantal leuke dingen. In dit artikel geef ik je een aantal tips als je geen idee meer hebt wat je allemaal moet doen.





Wat ik iedereen aanraad: Shoppen!
Zaterdag 26 november ging ik lekker in mijn eentje cadeautjes kopen in de stad. Ik vind het heerlijk om af en toe in m'n eentje naar de stad te gaan. Je hoeft nergens rekening mee te houden, voelt je helemaal niet verplicht om iets voor degene waarmee je naar de stad bent te kopen en je kunt gewoon naar de winkels waar jíj naartoe wilt. Voordat ik naar huis ga ga ik altijd even langs bij vrienden die in de stad werken (dat zijn er nogal wat, dus als ik zin in een praatje heb heb ik genoeg keus :)) Meestal nemen we dan samen de bus naar huis, ook gezellig! Voor de rest slenter ik gewoon met m'n oortjes in door de stad en bekijk rustig alle etalages. Op een zaterdag is het bijna altijd druk, dus je bent altijd omringt door mensen! Heerlijk vind ik het.
Independent Woman!
Dus, pak die bus (of ga fietsen, of kijk je vader of moeder even lief aan) en ga lekker inkopen doen voor de feestdagen. Binnenkort komt een artikel over hoe je het beste je geld kunt besteden!
Tumblr_lg2ajqkrus1qd5472o1_500_large
Ik heb binnenkort ook een optreden op school! Ik treed heel veel op op school, super leuk! Ik verzorg ook altijd de make-up van iedereen, dus dat wordt weer veel gesjouw met make-up palletten, mascara's, lipsticks en ga zo maar door. :) Maar ik doe het graag! Binnenkort een artikel met mijn feestlooks voor deze winter.
De bioscoop is ook een grote aanrader. Leuk om te doen met vrienden, in de bioscoop is het altijd lekker warm dus geen last van koude voeten/handen/gezicht/etc! Er zijn heel veel leuke films deze winter in de bioscoop, genoeg keuze!
De schaatsbaan... Als je goed kan schaatsen een echte place to be, kan je niet goed schaatsen kan het alsnog heel erg lachen zijn! Meestal zijn schaatsbanen niet zo heel duur, en als je eigen schaatsen hebt kun je natuurlijk bij een vijver in de buurt gaan schaatsen! Wel even wachten dan, er moet natuurlijk eerst een dikke laag ijs liggen ;) Eindig met warme chocomel en het zal vast een leuk dagje worden!
Ik vind het zelf ook altijd leuk om als het sneeuwt uit eten te gaan. Het kost wel wat, maar met je hele familie uit eten is best gezellig!
En natuurlijk heb je ook dingen zoals lekker sneeuwballen gooien, sneeuwpoppen maken, buiten in de regen coole foto's maken (jaja, ik was een keer in een minijurkje in de stromende regen naar buiten gegaan. Niet zo heel goed voor m'n gezondheid, wel mooie foto's) en blijf maar doorgaan!
Wat vind jij het leukst om te doen in de winter?

1 opmerking:

  1. Leuke blog heb je, ik kende je nog niet!

    Ik volg je, volg je terug?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.