donderdag 1 december 2011

Herfst + Winter Inspiratie

Ik denk dat de meeste van jullie wel eens van de site 'Looklet' hebben gehoord?


Voor degene die het niet weten: Looklet is een website waar je een model kan kiezen, en die vervolgens kunt aankleden. Het lijkt een beetje op die leuke dress-up games die ik altijd op spele.nl deed vroeger (en nu soms nog steeds, hihi), maar dit is wel iets uitgebreider. Hier heb je ten eerste een écht model, je hebt keuze uit honderden kledingstukken en als je op een kledingstuk klikt heb je soms de mogelijkheid om het op een andere manier te dragen. Looklet is ideaal om inspiratie op te doen, en om je droomoutfit te ontwerpen en vervolgens goede look-a-likes te zoeken!


Ik gebruik looklet vooral voor dat laatste. En omdat ik deze week ziek ben (heel vervelend, grieperig, koorts, bah!) besloot ik om eens lekker herfstoutfits te gaan ontwerpen. Het is al bijna winter, i know, i know, maar toch. Deze outfits kunnen ook best voor in de winter. ;)

Dit zijn een paar looks die niets met de mode te maken hebben. Gewoon lekker, comfy & safe.

Dit was eigenlijk de allereerste look die ik gemaakt had sinds ik weer met looklet begonnen was. Ik vond de broek, en ik gebruikt dat als 'basis' voor de rest van de look. :)


Deze look is iets gewaagd, met wat felle kleuren. Doordat de rode kleur van de rok ook gedeeltelijk in het vestje terugkomt matcht het goed. De tas matcht met de schoenen, en het witte shirt is een mooi contrast op het rode.
Dit is een lieve look, echt iets wat ik zelf zo zou dragen. Een jurkje (met eventueel een dikke panty eronder voor de koude herfstdagen) en een lief blousje eronder. I LOVE de tas!
Deze look is totaal geïnspireerd op wat ik zelf draag; ook de meest 'veilige' look, vind ik zelf. Dit kun je vrijwel altijd aan. Door de skinny en de sneakers is 'ie lekker comfy, maar de blazer maakt het dan weer wat netter. De ketting, all-stars en print in het shirt matchen mooi bij elkaar.
Dit is mijn persoonlijke favoriet. De sjaal, het vestje, de kleurcombinatie... Het klinkt wat egoïstisch, maar ik moet toch toegeven dat deze combi best goed is gelukt... :)

Zoals je ziet heb ik sommige items meerdere keren ook in andere looks gebruikt. Zo kun je zien dat je een kledingstuk/accessoire op heel veel verschillende manieren kunt dragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.