donderdag 10 november 2011

i Love....

HEELS!
Deze heb ik nu in mijn kast staan. Ik kan er nog niet op lopen, maar er gewoon al naar kijken is al genoeg.... :)



Schoenen, schoenen, schoenen!
That's what it's all about, baby.

All stars, Vans, H&M hakken, Uggs of als je wat meer geld hebt geweldige Louboutins. In de winter zijn we allemaal op zoek naar die geweldige laarsjes met die fijne wollen binnenkant, terwijl we in de zomer de winkels plunderen voor die beachy slippertjes. Er zijn zoveel verschillende modellen schoenen!

Hakken. Je krijgt er een mooi postuur van, en bovendien train je je kuit- en beenspieren ermee. Niet zo gek dat een meisje wel elke dag op hakken wilt lopen. Helaas krijg je er na een tijdje vervelende pijn in je voeten van. Dus leuk voor een feestje, maar je ligt de dag daarna met dode voeten in bed.


Dit zijn ze dan, de duurste schoenen ter wereld. De schoenen zijn handgemaakt, geheel van goud en versierd met maar liefst 2.200 diamanten. Goedkoop zijn deze juweeltjes (want zo kun je ze wel noemen) helaas niet. De killer heels, die de naam ‘Eternal Borgezie Diamond Stiletto’ dragen, kosten maar liefst € 160.000,-. Niet gek dat ze niet als een warm broodje over de toonbank gingen. Christopher Michael Shellis, stichter van ‘The House of Borgezie’ heeft de schoenen ontworpen.
Om heel eerlijk te zijn, geweldig lijken ze me niet. Ik vind ze niet eens heel erg mooi, haha! Ik zou er never nooit op durven te lopen, straks valt er een diamantje af, of nog erger: Straks breekt de hak!

Heels zijn ook heel erg gewild bij fashionshows. Natuurlijk gaan Viktor & Rolf, Miu Miu en Chanel niet voor normale hakken. Hieronder heb ik een kleine selectie rare, originele hakken.

Viktor & Rolf

Onbekend
Miu Miu

Alberto-Guardiani







Kan jij goed op hakken lopen? En zo ja, welke killer heels zou jij nou echt in je kast willen hebben?

1 opmerking:

  1. Dear! Thank you so much for your lovely comment!
    Love these shoes! So gorgeous!My favs are No 1 & No.2! Everything what a girl can dream of!

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.