woensdag 30 november 2011

Review: Essence my skin: intensively caring cream

Na het vorige product van de essence my skin lijn had ik nog een ander product en dat ga ik nu reviewen.
Dit product is een intensively caring cream met pomegranate en bamboo.
Dit product is bedoelt voor droge tot normale huid. En de prijs is € 1,99.

Pluspunten:
- Er zit vrij veel in de pot voor een klein prijsje.
- Lekker fruitig geurtje.
- De creme trekt goed en rap in.

Minpunten:
- Ik vind het altijd spijtig dat een creme in een pot zit, vind ik onhygienisch

Conclusie:
Ik vind deze creme beter als de andere creme dat ik uitgetest heb, en over dat product was ik al lovend.

Hebben jullie deze creme al eens gebruikt? Zo nee een andere creme van de my skin collectie,
Of welke dag/nacht creme  gebruiken jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.