maandag 21 november 2011

Songtekst

Ik denk dat iedereen wel bepaalde songs heeft die hem of haar raken, die speciaal voor haar zijn, die je herinneren aan die ene persoon die zo belangrijk voor je is of is geweest.
Zelf heb ik er natuurlijk ook heel veel, een die ik jullie wil laten horen is een liedje dat ik vooral heel erg mooi vind, namelijk 'Pour Me Out' van He Is We. Elke keer als ik hem luister krijg ik kippenvel, en het is ook al een aantal keer gebeurt dat ik tranen in mijn ogen krijg.
Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden,
ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden.

Wake up in the morning, it’s not so bad.
I can taste you on my lips, and it makes me sad.
there’s a part of me that just wants you back,
You’re the one thing I want, that I never did have.
That I never did have.
Oh, no.

Fill me up,
Steam me up.
Hear me shout,
Tip me over and pour me out.
Pour me out on the concrete, next to your feet.
Do I have to cry out?
Can you hear me?
Oh just to be with you.

Oh gosh this bed it feels so cold,
My head was filled by the lies you told.
But to this day my heart you stole,
In a bind left behind waiting for your call.

Fill me up,
Steam me up.
Hear me shout,
Tip me over and pour me out.
Pour me out on the concrete,
Next to your feet.
Do I have to cry out?
Can you hear me?
Oh just to be with you.

I will lay awake tonight,
And nothing here is feeling right.
So what’s a girl to do,
With a mess like you?

Pour me out,
On the concrete,
Next to your feet.
Do I have to cry out?
Can you hear me?
Oh just to be.
Pour me out,
On the concrete, next to your feet.
Do I have to cry out?
Can you hear me?
Can your hear me?
Do I have to cry?
Can you hear me?
Oh just to be just to be with you.
Oh just to be with you.
Oh just to be with you

video

Ik hoop dat jullie het een mooi liedje vinden.
Als jullie het leuk vinden dat ik vaker songs ga plaatsen, hoor ik het graag.
Want ik zou het erg leuk vinden om te doen!

Liefs,

Denice'




Songtekst : Www.azlyrics.com
Video : Www.youtube.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.