dinsdag 6 december 2011

De maand december: Gala outfit binnen!

Tumblr_lvij5rq4el1r5y7xfo1_500_large
YEAAAAAAAAH!
Na precies 7 lange, laaaangggeee dagen wachten heb ik nou eindelijk mijn hele gala outfit compleet!


Mijn schoenen en andere jurken van bonprix (de andere jurken komen ook snel in 'n artikeltje!) zijn gisteren binnengekomen, en vandaag lag er een pakje uit HongKong op de mat!

Ik pak altijd vol vreugde de pakjes van ebay uit, omdat er altijd iets inzit wat je niet in Nederland kan kopen. Zo ook deze jurk.
It's soooooo beautiful! :D

Ik ben er zo blij mee! Ik heb deze jurk besteld voor het gala + optreden wat ik 22 december heb, en ik denk dat het een prachtige jurk onder de lampen wordt. Zoals je ziet zit 'ie vol glitters, precies zoals ik wilde! Met een a-symmetrische hals en een leuk randje aan de linker(in spiegebeeld)schouder.
Ik heb deze foto met flits moeten maken, omdat het zulk slecht weer hier was dat het superdonker in huis was!
De kleur in mijn haar is zoals je ziet ook al bijna weg, helaas... :( Alsnog komt de kleur nog véél sterker uit op deze foto dan in het echt, dus het valt nog mee. :)
Anyway, ik ben er super blij mee!


En dan mijn schoenen!

Jongens jongens, ik zal maar niet vertellen hoelang ik al naar dé perfecte zwarte high heels voor een normale prijs zocht... Te lang!
En ik zag op Bonprix een halfjaartje geleden hele mooie zwarte high heels voor maar 30 euro. Die moest ik natuurlijk hebben! Maar helaas mocht ik ze toen niet bestellen, omdat de hak 12 cm hoog was, en ik was nog niet echt gewend met hakken haha. Dus ik deed het dat jaar met een stel sleehakken van 7cm. Ook goed! :)

Maar nu ik allemaal goed op hakken kan lopen besloot ik ze toch echt te bestellen. Inmiddels was ik van een maat 37 naar 38 gegroeid en ik hoopte, ik hoopte zó dat ze niet uitverkocht waren...
TOO BAD!

Ze waren UITVERKOCHT! Gewoon uit-ver-kocht! Ik was zo verdrietig! Want ik wilde ze super graag, en ze waren maar 30 euro wat dus een prima prijsje was... Maarja.
Dus toen trooste ik mezelf door deze te bestellen. Op het plaatje vond ik ze er niet eens zo heel mooi uitzien, en ik had ook niet verwacht dat ik ze echt ging kopen.
Maar toen ik ze eenmaal had waren ze zoooo mooi! En het beste van alles; Ik heb de zool rood geverfd! Niet om stoer te doen door te zeggen dat ik Look-A-Like Louboutins heb, maar ik vind rode zolen gewoon zo mooi. Dusja, ik pakte m'n verfdoosje (gewone acrylverf, haha) en schilderde de zool rood.
De finshing touch wordt deze super leuke panty, en ik ben helemaal klaar voor het gala!

Volgende december artikel: Geld spenderen!

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.