vrijdag 16 december 2011

De maand december: Waar ga ik naartoe?

Tumblr_lvij5rq4el1r5y7xfo1_500_large
Waar ga ik naartoe?
In de kerstvakantie blijf ik niet rustig thuis zitten en genieten van de (hopelijk) witte kerst. Ik ga namelijk op vakantie! En niet zomaar even op vakantie naar Frankrijk of België of Duitsland, nee ik ga naar de andere kant van de wereld;
THAILAND!
Ja, je leest het goed. Mijn vader wordt 50 jaar en daarom heeft hij een rondreis door Thailand geboekt. Super vet natuurlijK!


Voor de mensen onder ons die even geen zin hebben hun oude topografie kunsten op te halen: Op dit plaatje zie je waar Thailand ligt. Wij vliegen vanuit Schiphol naar Bangkok, een vlucht die maarliefst 10(!) uur duurt. Nou heb ik echt een super haat aan vliegen, omdat ik ontzettend claustrofobisch ben en ik ben altijd bang dat we neerstorten... Dat wordt dus nog wat! Haha.
De terugreis duurt zelfs 12 uur! En nog erger, we moeten die dag ZES UUR van tevoren op het vliegveld aanwezig zijn!

Eenmaal in Nederland heb ik dan een ontzettende last van een jetlag, want het is daar 8 uur later dan hier in Nederland. En aangezien ik 3 dagen later alweer naar school moet... Pfff!

Maar natuurlijk zijn er buiten die kleine nadelen ook heel veel voordelen!
Het is daar namelijk.... zomer! Ik heb dus even GEEN last van alle kou hier in Nederland, en kan lekker genieten van de zomer daar! Heerlijk. :)
Daarnaast kost alles daar hélemaal niets, dus dat wordt shoppen, shoppen, shoppen! Ik ga natuurlijk als ik terug ben een uitgebreide shoplog houden.
ik neem mijn laptop mee, dus zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden!

Even een voorproefje, hier ga ik ook naartoe!;
Description: http://www.lebua.com/lebua/common/images-lebua/sirocco-restaurant.jpg
Description: http://www.lebua.com/lebua/common/images-lebua/sirocco-skybar.jpg
Description: http://www.lebua.com/lebua/common/images-lebua/sirocco-dress-code.jpg

HOE VET IS DAT?! haha. Je krijgt zelfs een lijst met een Dress-Code, haha!
Description: http://www.lebua.com/lebua/common/images/tower-club-dress-code-preview.jpg

4 opmerkingen:

  1. Ah, thailand, wat gaaf!

    oeh, dat ken ik in het vliegtuig zitten en dat het gaat neerstorten. Maargoed het brengt je naar iets leuks :)

    Ik heb je een trouwens een mailtje gestuurd, zou je daar naar willen kijken?

    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.