maandag 23 januari 2012

Limited Edition „Nymphelia” by CATRICE





Limited Edition „Nymphelia” by CATRICE

Bijna iedereen kent de LE's van Catrice wel... Er zit altijd wel iets tussen wat ik graag zou willen hebben! Helaas zijn ze snel uitverkocht en zit de dichtsbijzijnde Kruidvat nogal ver weg is (Lees: 10 minuten fietsen, maar zelfs daar ben ik te lui voor)... Het lukt me dus niet altijd om er iets van mee te nemen. Dus weer een goed voornemen voor 2012: Vaker naar de kruidvat! Meteen goed voor de lijn, even 20 minuutjes fietsen. Haha!

Ook de Nymphelia LE ziet er weer veelbelovend uit. Ik zet hier de nieuwe producten op een rijtje:



Het nieuwe smokey eyes setje heeft dit keer groentinten, leuk! Deze kleuren zullen extra mooi staan op meiden met bruine ogen. Met dit setje is het extra makkelijk om smokey eyes te maken. Ook zijn er veel filmpjes op o.a youtube te vinden over smokey eyes!
050 Love, Peas & Harmony
Consumentenadviesprijs: € 4,49



 Ik denk dat ik, als ik de mogelijk heb om iets van deze LE te kopen, zeker voor de ''Unbeleaf‘able Blush'' ga! In deze blush zitten drie warme tinten - rood, oranje en nude. Ik ben erg benieuwd!
01 Dancing Nymphs
Consumentenadviesprijs: € 4,49

Over de ''Intensif’eye Wet&Dry Shadow'' ben ik nu nog niet erg enthousiast, maar dat komt doordat ik slechte ervaringen heb met Baked Eyeshadows.
Wel zien ze er altijd prachtig uit, en ben ik benieuwd hoe ze er in de winkel uitzien!




020 Charly's Chocolate Factory
040 Have You Seen Alice?
Consumentenadviesprijs: € 3,79

 
Dit is de meest populaire mascara van Catrice in een limited kleur, namelijk zwart-groen! Ik ben héél benieuwd, ik heb nog nooit een zwart-groene mascara gezien of geprobeerd! Ik weet niet of ik 'm ga kopen, ik denk namelijk niet dat ik snel een zwart-groene mascara zal gebruiken en ik heb al een hele fijne... Maar als 'ie ergens te testen is ben ik erbij!
01 Black-Green
Consumentenadviesprijs: € 3,99

De LE's fake lashes koop ik áltijd. Als ik ze tegenkom gaan ze meteen mijn mandje in. Waarom? Omdat ik voor optredens veel nepwimpers gebruik, en dit zijn aparte, mooie, goedkope nepwimpers! Inmiddels heb ik al tientallen Catrice eyelash glue tubetjes bewaard (die ik nooit ga gebruiken, die wimperlijm is namelijk echt flut). Zo ben ik ook heel benieuwd naar deze nepwimpers! Al denk ik niet dat ik ze snel ga dragen.
Lashes to Mystify
Consumentenadviesprijs: € 3,99

Deze eyeliner past goed bij de mascara. De kleur is namelijk ook weer; Groen-zwart!
Het ziet eruit als een handige eyeliner, maar dat weet ik natuurlijk nog niet totdat ik 'm ook open heb kunnen maken. Deze eyeliner ziet er best wel aantrekkelijk uit, zeker omdat de kleur groen-zwart mij wel aanspreekt.
060 Black Green
Consumentenadviesprijs: € 2,99

 
Een Lip Colour Cream... Ik weet niet precies wat ik me daarbij moet voorstellen, maar ik denk dat het een gewone lipgloss is? Ik ben benieuwd of deze Lip Colour Cream veel kleur achterlaten, daarvoor zal ik dan even op en neer naar de winkel moeten! Haha
01 Spring Kiss
02 Blossom
03 Nymph's Glow
Consumentenadviesprijs: € 3,79


De nagellakjes heb ik even wat groter gemaakt... Want dat is natuurlijk ook een must have!! We kennen allemaal wel de nagellakjes van Catrice. Deze lakjes zijn geïnspireerd op de kleuren uit de natuur.
Ik ben wel heel benieuwd naar de rode kleur!
01 Be Pool
670 It's Rambo No. 5
690 Fred Said Red
710 Dulce & Havanna
830 Salmon & Garfunkel
Consumentenadviesprijs: € 2,49 p/s

Dat wordt casheeeen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.