donderdag 26 januari 2012

Overknee kousen

Eén van mijn eerste aankopen van 2012 was een paar overknee kousen. Na een aantal foto’s op tumblr gezien te hebben, wilde ik ze meteen hebben. Enigszins zenuwachtig voor de reacties droeg ik ze een poosje geleden voor het eerst. Tot mijn grote verbazing vonden mijn schoolgenoten de kousen niet eens zo heel raar en kreeg ik er zelfs een paar complimenten over. De hoogste tijd om een paar outfits met overknee kousen op een rijtje te zetten dus!


Overknee kousen zijn al voor een paar euro te koop bij winkels als de H&M, Vero Moda, Action, HEMA, Pieces, Primark, New Look en V&D. Ook kun je ze kopen bij online shops als bershka.com, zalando.nl, asos.com en nelly.com
Wat vinden jullie van overknee kousen? Hot or not?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze echt te gek. (:

    Maar voor dit weer lijkt het mee een beetje te koud.

    -XXX-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze echt supervet,
    maar ik weet waarbij ik ze kan dragen, vooral de schoenen...
    Iemand tips? x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik draag zelf regelmatig overknee socks van Primark over een 15 denier zwarte panty in combinatie met spijkerrokje of -broekje en gympen van All Stars. O ja, en dan met topje en colbertje. Mijn vriendje vindt het ook zo leuk staan. Veel jongens kijken naar me. Dat is dan ook wel weer leuk omdat je opvalt.

    Groetjes en XXX

    Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.