zondag 22 januari 2012

Parfums van goedkoop tot proefmonsters

Ik ben echt zo meisje die parfum draagt, maar niet zomaar parfum nee hele bloemerige of juist heel sterk. Ik heb 3 parfums en dacht toen ik ze ik mijn kast zag ‘Dat moet ik laten zien’.
Sommige parfums zijn niet uit een winkel.












We beginnen bij deze dit is een flesje die ik kreeg als cadeautje van Yves Rocher voor mijn verjaardag. Toen droeg ik voornamelijk alleen deo en nog geen parfum. Maar wauw wat ruikt deze lekker zeg. Ik was gelijk verliefd op dit flesje. Zoals jullie kunnen zien is het niet een heel groot flesje het is meer om je kennis te laten maken met deze geur. maar is wel handig mee te nemen. Als je het dopje open doet zie je niet veel bijzonders maar in de dop zit een soort van buisje waar mee je dus het parfum bijv in je nek kan doen want om nou heel veel hier van te gaan gebruiken is niet om aan te raden. Het heet trouwens Rose Absolue. In de naam wordt al Rose genoemd. Deze parfum heeft dan ook de geur van rozen. Wat erg lekker is voor op een koude winterse dag. ook blijft deze geur langer dan 24 uur zitten dus je moet zeker niet te veel doen.










Deze parfum is naamloos en merkloos maar het was dan ook wel van de markt hier. €30,- koste deze geur. Gelukkig kocht een vriendin dit voor mij anders had ik het nooit gekocht. Ik vindt deze geur namelijk te veel naar oude dames ruiken en een beetje naar een aftershave voor mannen. Maar als ik op visite ga vindt ik dit de beste parfum want hij ruikt namelijk niet heel erg sterk. Ik heb meer het gevoel dat het een Eau De Toilette is, want na 3 uur ruik ik deze geur gewoon niet meer. Helaas is deze niet te koop in een winkel maar er zijn vast wel soort gelijke.







Deze proefmonster is gewoon fruitig en heel sterk. Het is de Ed Hardy Love&Luck. Deze geur kreeg ik voor mijn verjaardag van een andere vriendin dan hier boven. Ze vond het wel nodig want dat vondt ze dan schattig ruiken bij mij. Naja ik had geen idee wat ze me had gegeven toen ik het geurtje op school aanhad werd er gelijk opgemerkt dat ik naar iets fruitigs rook. Maar opzich is dit wel een heerlijk geurtje vooral als je dat wel durft.

Draag jij ook parfum? Heb jij zelf ook favoriete of ren je nu zo snel naar de winkel voor proefmonstertjes? Tell me what you think :)

1 opmerking:

  1. wauw jij schrijft echt fijn. ik heb net een gratis flesje van Yves rocher bestelt ben echt benieuwd. zou je misschien ons kunnen laten zien hoe jou kledingkast of dag eruit ziet?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.