woensdag 25 januari 2012

Say hi to me #2

Hoi lieve lezers!

Zoals jullie misschien al hebben gelezen verwelkomt Thousand Pieces About Beauty een paar nieuwe schrijfsters. En ik ben daar één van!

Allereerst zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Tamara en afgelopen vrijdag heb ik mijn dertien-en-een-half-jarige jubileum gevierd. Samen met mijn ouders en mijn broer woon ik in een gezellig huis ergens in het regenachtige Nederland. Ik zit momenteel in de tweede van TTO.

Ik schrijf graag over echte meidendingen, fashion, lifestyle, DIY’s, shopping, beauty etc. Bijzonder veel blog-ervaring heb ik niet, dus tips zijn altijd welkom!


Ik denk en hoop dat ik het belangrijkste nu wel heb verteld, maar als je nog vragen, voel je vrij om ze te stellen.
Ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan voor TPAB en ik hoop dat jullie mijn toekomstige artikelen leuk gaan vinden!


Liefs, Tamara

1 opmerking:

  1. Welkom bij groep schrijfsters van deze blog! Echt leuk dat we een aantal nieuwe blogsters hebben :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.