zaterdag 21 januari 2012

Say hi to me


Zoals de meeste al wel hebben gelezen in het bericht nieuwe crew members vond ik het tijd worden om mezelf voor te stellen. Alle eerst wil ik zeggen dat ik dit  een mooie kans vindt voor mijn opleiding later. Want ja ik wil de journalistiek in. Voor de gene die nu eigenlijk wel willen weten wie ik ben en hoe ik er uit zie? Nou dat moment is nu aangebroken.

 


Thats me, het is misschien niet echt de beste foto die ik heb of de mooiste maar deze is wel actueel. Ik heet dus Desiree, achternaam is niet heel belangrijk. Ik ben 14 jaar en ben op 22-07 jarig yeah. Ik woon in een straat ergens in Zuid-Holland. En ik zit in de 3de.





Maar even terzake omdat dit blog toch over beauty,lifestyle en fashion gaat wil ik het daar toch al even over hebben. Ik ben zowiezo geen beauty met make-up enz. Nee ik draag geen make-up dus ook geen mascara dat vanwege mijn lenzen en ik heb al lange wimpers wel draag ik  bij gala of andere feesten  make-up . Qua lifestyle heb ik het toch wel goed te pakken. Als je mijn kledingkast ziet dan hangt daar eigenlijk niet heel veel up to date mode, wel hangt er in mijn kast van alles en nog wat gewoon waar ik mezelf het best bij voel.


Naja ik hoop dat jullie een beetje meer over mij te weten zijn gekomen en vragen stellen mag altijd. Ben heel erg blij dat ik deze kans toch krijg en hopelijk komen er goede en leuke artikels van mij af.




1 opmerking:

  1. Ik wilde je nog even welkom heten! Leuk dat je ook samen met ons op deze blog gaat schrijven!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.