vrijdag 20 januari 2012

Wij verwelkomen de nieuwe crew members!

Say Hi!
Ik keek dus weer eens voor het eerst sinds ik ons eigen e-mail adres heb aangemaakt op de homepage ervan, met de gedachte dat er niets anders dan een paar mailtjes van hotmail zelf en misschien wat spam op zou staan.
Tot mijn schrik waren daar... Maarliefst vijf persoonlijke mailtjes!
Ik schaamde me helemaal rot, want sommige waren nog uit december, terwijl op de site staat dat ik uiterlijk binnen twee weken reageer. Dat gaan we dus in het vervolg even veranderen! ;)

In ieder geval, er zijn een aantal hele enthousiaste meiden die graag mee willen bloggen, en aangezien ik op dit moment in een beetje inspiratieloze, drukke en stressvolle periode zit kan ik wel wat extra hulp gebruiken.
Dus vanaf nu gaan jullie hopelijk wat meerdere artikels lezen!

Ik vind het super, super leuk dat we nog steeds redelijk veel volgers hebben, en ik ben ook van plan om het binnenkort echt wat beter aan te pakken.

Dus, met z'n allen hopen we er weer een gezellige blog van te maken!
Als je mee wilt schrijven met de blog, kijk dan bij 'Meiden gezocht!' voor meer informatie!


Heb jij nog ideeën voor de blog?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.