zondag 19 februari 2012

Haar tips van professionals

Ik zal wel niet het enige meisje zijn dat haar haar soms helemaal zat is, als het voor de zoveelste keer niet goed zit/pluizig is/niet mee wil werken/en ga zo nog maar even door... Daarom wil ik een paar tips van professionele haar stylisten met jullie delen!

 
“There are so many now days so make sure you understand your hair type, etc. Do you have fine hair or thick hair or kinky hair….this makes a big difference in what shampoo and conditioner would be right for you. Experiment till you find the one that makes your hair soft and shiny without leaving too much residue or buildup on your hair”- Adir Abergel
("Er zijn zoveel tegenwoordig, dus zorg dat je je haar type etc. begrijpt. Heb je fijn haar of dik haar of kroes haar...dat maakt een groot verschil in wat voor shampoo en conditioner goed voor je zijn. Experimenteer tot je de goede vind, die je haar zachten glanzend maakt zonder te veel overblijfselen achter te laten in je haar")
“My number one hair care tip is: invest in good hair products and visit your hairstylist frequently. Don’t be afraid of asking your hairstylist questions – that is part of their craft” - Omar Lopez
("Mijn nummer een haar verzorgings tip is: inversteer in goede haar producten en bezoek je haarstylist (of gewoon je kapper :P) regelmatig. Wees niet bang om je haarstylist vragen te stellen - het is deel van hun werk")


“Moisture” - Jamal Hammadi
("Vocht")
 ” I love to use jasmine oil on my clients because I am usually working under fast turn around so it is easy enough for women to use it every day"- Oscar Blandi
("Ik hou ervan om jasmijn olie te gebruiken bij mijn klanten want ik werk meestal snel dus het is makkelijk genoeg voor de meeste vrouwen om het dagelijks te gebruiken")

"Clip-in hair extensions add instant body to hair and require very little prep time.” - Kimberly Kimble
("Clip-in haar extensions zorgen meteen voor body in je haar en hebben maar heel weinig tijd nodig")


" The most important thing is to never let the hair get dry to keep breakage to a minimum. You also have to know when to say enough is enough and give it a break from the heat." - Ursula Stephen
("Het belangrijkste is om het haar nooit droog te laten zijn om breken zo veel mogelijk te voorkomen. Je moet ook weten wanneer genoeg, genoeg is en het een pauze van de hitte (steiltangen etc.) te geven")
 
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben! Heb je zelf nog goede haar tips?
Ik wens jullie allemaal trouwens ook (alvast) een heel fijne vakantie! :D

 

1 opmerking:

  1. Hele leuke post! Ik volg je nu, volg je me terug?
    Liefs

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.