vrijdag 17 februari 2012

Shoplog

Al een paar weekjes geleden kwam mijn nieuwe bestelling bij Bonprix binnen, maar ik had eergisteren eindelijk de tijd gehad om goede foto's te maken.
Ook heb ik een super leuke ring bij V&D gekocht.
Bij deze dus, een shoplog!



Deze hierboven heb ik niet echt gekocht hoor... Maar ik vond ze er zo apart uit zien dat ik ze wel heb besteld, gewoon om ze even aan te kunnen doen.. Haha!

 Ook deze hebben een prachtige Louboutin-achtige zool. Met kant! Wauw!






En hier de kan-overal-bij schoen. Zwarte killer heels!




Ook had ik nog een super mooi shirtje en een blazer gekocht!
Shirtje was van de Zara, blazer van Bonprix.



Oooooh, fancy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.