zaterdag 10 maart 2012

Just me.


Laat ik nog maar eventjes een korte post schrijven voor hier. Met een paar foto's en een nieuwtje over mijn eigen blog.


Ik heb namelijk op mijn eigen blog (ik schrijf voor deze blog maar ik heb ook nog een eigen blog), vandaag mijn honderdste post geschreven. En omdat het toch wel tijd werd voor een klein feestje had ik bedacht dat ik een soort van winactie wilde doen, maar dan met een tekening waarvan je zelf kan zeggen wat het moet worden. Het enige wat je hiervoor moet doen is mij vertellen wat je leuk vind aan zelf posts schrijven, en wat je leuk vind aan mijn posts. Ook zou ik het leuk vinden als je een kijkje komt nemen op mijn eigen blog. Maar ook dat jullie op deze blog blijven kijken natuurlijk. Zelf vind ik het schrijven aan een blog echt erg leuk, hier omdat je het doet met allemaal andere meiden en we er samen een leuke blog van maken. Eigenlijk gewoon het samen een blog bijhouden! Heel erg leuk, dus als je eens een blog wil gaan beginnen, is het misschien leuk om er eentje samen met vriendinnen te doen. Voor mijn eigen blog schrijf ik niet speciaal voor het aantal kijkers dat ik heb, meer gewoon voor mezelf. Ik zet er namelijk neer wat mezelf bezig houdt, of dit nou een liedje is, of een zin die ik in mijn hoofd heb en op papier wil zetten. Ik schrijf allemaal verschillende posts, maar hier doe ik meer verschillende dingen dan op mijn eigen blog. Op mijn eigen blog heb ik namelijk toch wel een paar dingen die terug komen, namelijk quotes, songteksten. Ook voel ik me op mijn eigen blog toch iets vrijer om over verschillende dingen te schrijven, hier zou ik namelijk niet erg snel over geloof of iets dergelijks gaan schrijven, omdat dit toch iets is wat ik persoonlijker vind, dus wat ik meer alleen op een blog voor mezelf zou posten.
Maar hier, kan ik juist lekker gek doen met wat ik posts, kan ik posten over Valentijnsdag, stille liefdes (die iedereen denk ik wel heeft, ja hihi ik ook), eigenlijk gewoon over allemaal vrolijke dingetjes! Over de lente, de zomer, herfst en winter. Over leuke tweets en grappige foto's. Eigenlijk over van alles en nog wat, niet dat ik dat op mijn eigen blog niet doe natuurlijk maar toch zijn de twee blogs waarvoor ik schrijf allebei heel erg verschillend.
Toch vind ik ze allebei heel erg leuk!






Xxxx Denice.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.