maandag 5 maart 2012

... v/d maand; NIEUW!

Tumblr_l72kagt33q1qblg7bo1_500_large

Nieuw op deze blog: ... v/d maand!
Ik had laatst alle crewleden een mailtje gestuurd met wat nieuwe ideeën voor posts. En Emilia kwam met nog meer super leuke ideeën!
We hebben een aantal onderwerpen bedacht waar wij een '... v/d maand' post van zullen creeën.
Van een aantal onderwerpen zul je de '... v/d maand' nog van februari zien, maar sommige ook van maart ;)

Ik zal alvast verklappen welke onderwerpen dat allemaal zijn:
-Outfit v/d maand
-Liedje v/d maand
-Make-up look v/d maand
-Ster v/d maand
-Rode loper outfit v/d maand (of van een grote awardfestival)
- Favorieten v/d maand
We hopen dat jullie de ideeën net zo leuk vinden als wij!

3 opmerkingen:

  1. Euhm, ik heb geen mailtje gehad hoor? ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het naar Juliet_Arentsen@hotmail.com toegestuurd, dat is het e-mail adres wat ik van je heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee, ja dat is niet het goede e-mailadres :$ Dat is namelijk het adres van m'n zus omdat ik zelf geen google acount aan kan maken..
      Mijn eigenlijk mail is : Denice_arentsen@live.nl
      Ze had niet gezegd dat ze mailtje had gehad, dus wist het niet sorry.
      x

      Verwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.