dinsdag 17 april 2012

538 DEMO DUEL



Lieve, lieve lezers.
Twee mensen van mijn school doen mee aan het 538 demo duel, en ze zitten al bijna in de finale! Ze hebben een eigen nummer gemaakt en het hangt nu af van de stemmen die ze krijgen. Bij deze vraag ik jullie om please, please even snel te stemmen op hun! Stemmen kan via de link hieronder, en je hebt geen account o.i.d. nodig! Je kunt gewoon op het knopje 'stem' klikken en dan heb je een stem uitgebracht! Stemmen kan één keer.

PIXIDENCE!

Het is echt een super leuk nummer, en ik hoop dat ik via mijn site een steentje bij kan dragen aan dit alles.
Ik zou het super lief vinden!

Wat is het 538 demo duel?
Bij het 538 demo duel kun je je eigen geschreven nummer insturen naar 538. Als je wint krijg je een airplay op Radio 538 en een platencontract!
Als je word geselecteerd hangt alles af van het aantal stemmen wat je krijgt. Dusja, ik hoop héél erg dat ze naar de finale gaan!

Hier is het promo filmpje:


1 opmerking:

  1. Ik heb gestemd!
    Ik ga nu maar eens luisteren waar ik op gestemd heb ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.