zondag 1 april 2012

Favoriete apps op dit moment

Tumblr_kqr835uert1qz9tjmo1_500_large


Ik ben de gelukkige eigenaar van een iPhone! :) (en binnenkort ook nog van een iPhone 4 S, hehehe)
En ik doe er echt heeeel veel mee, haha. Het is bij ons op school een soort sport gevonden wie het eerst de leukste nieuwe apps heeft ontdekt.
Bij deze, een post met mijn favoriete apps op dit moment! :)

Tumblr_lubpb9lkpr1qd4troo1_500_large


Whatsapp
De meesten kennen het wel; Whatsapp is een soort smsen, maar dan gratis en je kunt er veel meer dingen mee doen! Zo kun je foto's en filmpjes meesturen, geluidsopnamen maken en versturen, een locatie toevoegen, etc!
Prijs: 0,79
iPhone schermafdruk 2


Draw something
Van drawsomething hebben de meesten ook wel gehoord denk ik. Dit is op dit moment een hele grote hype! Vrijwel iedereen met een iPhone/htc/nokia die ik ken heeft deze app. Het is gratis, en je kunt mensen toevoegen als vriend aan je lijst (je kunt ook gewoon een 'random' iemand over de hele wereld kiezen). Je kunt kiezen uit drie woorden, en één van die woorden moet je tekenen. In het begin heb je een paar kleurtjes, maar bij elk goed geraden woord krijg je meer muntjes waarmee je nieuwe kleuren kan kopen. Erg verslavend!
Belangrijk: Deze app is niet in het Nederlands! En je batterij gaat er héél snel van op ;)
Prijs: gratis


Rumble
Dit is een app waarvan ik denk dat het wel een soortgelijke hype zal worden als drawsomething. In dit spel heb je een klein woordveldje waar je in een paar minuten zoveel mogelijk woorden uit moet halen - soms zijn er wel 200 mogelijkheden!
Ik ben er niet zo heel goed in, maar ik ben ook pas gisteren begonnen, haha.
Deze app is wel nederlands! Dus dat is erg fijn.
Prijs: gratis

 iPhone schermafdruk 2iPhone schermafdruk 1

Tap the frog
Tap the frog is echt een heel leuk spelletje waarbij je een kikker hebt, waar heel veel spelletjes aan vast zit! Bij elk spelletje moet je iets zo snel mogelijk uitvoeren. Aan het einde kun je dan zien hoeveel sterren je hebt verzameld. Hoe sneller, hoe meer sterren!
Je hebt die sterren nodig om de andere levels te unlocken. Tap the frog is best makkelijk, dus waarschijnlijk zul je niet veel moeite hebben om die sterren te verzamelen.
Maar er is nu ook Tap the frog 2! Die is - vind ik zelf - een heel stuk moeilijker. Ik kom zelf ook nu niet meer verder, omdat ik gewoon nog niet genoeg sterren heb verzameld. Maar als je Tap the frog zelf hebt uitgespeeld is dit een leuk vervolg!
Prijs: Tap the frog 1 is gratis, Tap the frog 2 is 0,79




Waar is wally?
Dit is een hele leuke en tijddodende app. Als je bijvoorbeeld aan het wachten bent op de trein, of iets anders, is dit zeker een aanrader. Er zijn ook boekjes van, en nu is er ook een app!
Het is de bedoeling dat je de gevraagde personen opzoekt in een meestal heel chaotische afbeelding (zie hieronder). Je hebt heel veel levels, en raakt dus nooit uitgespeeld! ;)
Prijs: 0,79

To be continued!

1 opmerking:

  1. Ow! Sorry Simone, ik zie net dat je een Favoriete app post heb geplaats. En dat heb ik ook net gedaan! Sorry Sorry Sorry! Wist ik niet!
    Wel een leuke post! x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.