maandag 23 april 2012

Filmaanrader: Nothing Personal



Film aanrader: NOTHING PERSONAL

Voor degene onder ons die van wat meer diepzinnige films houden; De film 'Nothing Personal' is zeker een aanrader!
Ik ben zelf een groot fan van Eefje; zangeres die hele mooie aparte nummers schrijft. Op youtube vond ik het nummer 'Schotland', waar er een clip van was gemaakt. De beelden van die clip kwamen allemaal uit de film 'Nothing Personal', en zo werd ik benieuwd naar de film. Nadat ik de film had gedownload (ja iknow, iknow, slecht!) nam ik rustig de tijd om te kijken. Het was geen standaard romantische komedie, zoals ik gewend ben.




Het gaat over een vrouw die verandering in haar leven wilt. Dus pakt ze haar spullen en lift zichzelf naar Ierland. Na een tijdje komt ze een man tegen die haar werk aanbied. Ze neemt het aan, op één voorwaarde; Nothing personal. Geen persoonlijke vragen, geen persoonlijk contact, alleen werk.
En meer verklap ik niet, haha!

 


Trailer NOTHING PERSONAL;

SCHOTLAND;
Het is een Nederlandse film, maar Engels gesproken. Erg leuk!
Dus, als je een keertje iets anders wilt dan een standaard film, leen Nothing Personal dan eens bij de videotheek!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.