vrijdag 4 mei 2012

Favorieten afgelopen maanden

Hello hello!
Ik was laatst in een fotografeer (fotograveer?)-mood dus ik besloot foto's te maken van mijn favoriete producten afgelopen maanden... Of afgelopen maand, anyway, al lang. Haha!
Dus, al deze producten zijn zekerweten een aanrader!

Kijk snel verder!


 Boek: Verwelken - Lauren DeStefano
Dit boek is waarschijnlijk één van mijn favoriete boeken (en oké, dat zeg ik eigenlijk van bijna elk boek dat ik heb gelezen, maar dit boek is SERIEUS heel leuk, haha!)
Het is een dik boek, ik koop expres alleen maar dikke boeken, en ik heb er 18 euro voor betaald.
Het boek gaat over Rhine, een 16 jarig meisje dat in de toekomst leeft. In de toekomst worden vrouwen niet ouder dan 20 en mannen niet ouder dan 25 (in het boek wordt ook heel mooi daarover geschreven, dat bijvoorbeeld kerst niet meer gevierd wordt enzo, heel interessant!). Rhine wordt ontvoerd en moet gedwongen trouwen met een man die op een afgelegen landgoed woont. Ze moet zijn vertrouwen zien te winnen om van het landgoed te kunnen ontsnappen, maar dat gaat natuurlijk niet heel makkelijk.
Echt een heel cool boek!
Je kunt het eventueel van me overkopen (doe een leuk bod of vraag voor de richtprijs), voor interesse kun je mailen naar


Lipgloss: Collistar Gloss Design
Deze lipgloss vind ik zelf erg mooi omdat hij een mooie goede kleur geeft, niet zo'n prutglansje waar je uiteindelijk niets van ziet. De glittertjes erin zijn subtiel, dus niet te duidelijk aanwezig. Plakt wel een beetje, maar een stuk minder dan de meeste andere lipglossen! (Serieus, wat is het meervoud van lipgloss? haha)


Parfum: Christina Aguilera - Royal Desire
Sorry dat de foto niet is omgedraaid! Alle fotobewerkingsprogramma's deden heel raar...
Anyway, ik hou echt van deze parfum. Helaas blijft hij niet de hele dag zitten, maar daarvoor moet je ook echt een wat zwaardere eau de parfum hebben. Dit luchtje is licht maar zwaar tegelijk, heel grappig. Het is echt een zwoele geur (hé, niet voor niets 'Royal Desire'). De fles én het doosje is prachtig, ik vind het doosje ook te mooi om weg te gooien haha!
Leuk extra'tje is dat je er bedeltjes bij krijgt, ik heb nu de 50 ml en de 100 ml.


Panty - van de zeeman
Wie had nou gedacht dat je echt iets leuks bij de zeeman kan kopen?! Serieus, ik kom daar vanwege de vooroordelen nóóit. Totdat m'n moeder me mee naar binnen heeft getrokken omdat ik panties nodig had. En tada, daar kwam ik deze super cute strikjes panty tegen! De kwaliteit is ook nog echt goed, dus hij scheurt niet zo snel en ladders zijn er ook nog niet in de vinden. Hij is redelijk dik.
Ik denk dat ik hiervoor ongeveer 2 euro heb betaald!


 Ketting via eBay
eBay is zo fijn, serieus ik hou echt van die site. Ik ben ook van plan om er binnenkort een artikel over te schrijven, omdat volgens mij nog steeds veel mensen niet weten wat het precies is en denken dat je er alleen maar opgelicht wordt enzo.
Ik heb voor deze ketting maar 1 euro betaald!!


 Rimmel Londen Lipstick by Kate Moss
Dit is mijn favoriete rode lipstick. Precies goed rood. Binnenkort een review artikel ervan!
Ik heb hier 10 euro voor betaald.

 Essence eyeliner pen
Deze eyeliner pen behoort waarschijnlijk ook tot een van mijn all time favourites. Ik heb laatst nog een nieuwe gekocht omdat na 4 maanden de kleur wat minder werd en ik er minder strakke lijnen mee kon trekken.
Maar serieus, wat een fijn ding! Voor maar 2 euro ofzo, en je trekt en super strakke zwarte lijnen mee. Jammer dat hij bij het minste water al vervaagd en je hem na 4 à 5 uur wel moet bijwerken, maar voor dat geld ben ik zeker tevreden. (:


Dat waren mijn favorieten van de afgelopen maanden, hopelijk vonden jullie het leuk!
Als je meer informatie wilt over de producten laat gewoon een reactie achter ;)


Ik zal waarschijnlijk ook nog een keer een Alltime favourites artikel maken!

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.