zondag 27 mei 2012

Mobiele posts

Jeetje, wat ben ik blij met mijn ontdekking van de Blogger app! :D


Hierdoor kan ik op mijn mobiel snel een post maken, zonder dat ik er eerst weer m'n pc voor hoef aan te zetten! Ideaal toch?!


Er zullen dus meer artikelen komen binnenkort. Dit zullen niet erg lange artikelen zijn, sorry! Maar dat komt omdat alle foto's die je selecteerd altijd aan de onderkant van de post komen te staan. Hierdoor heb dan dus een hele lap tekst, met aan het einde een foto'tje. Ook kan ik hier geen Jump Break invoegen, waardoor de hele tekst op de homepage staat, ipv na een tijdje het 'lees meer!' linkje.


Ik heb een iPhone 4s, en ik ben super blij met de foto's die dit toestel maakt! Als je mijn vorige bericht leest zie je dat de foto's echt van goede kwaliteit zijn.


Dus, meer binnenkort meer artikelen op Thousand Pieces About Beauty!

1 opmerking:

  1. Oh dat is een goed idee. Ik wist niet dat er een app voor was.

    Ik ben je nu trouwens gaan volgen want ik vind je blog echt heel leuk. Het ziet er mooi uit, geordend en hele leuke onderwerpen en artikels!

    Groetjes Arianne

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.