zondag 27 mei 2012

Review Catrice Ultimate Lacquer Apropos Apricot

Dit is het eerste bericht dat ik met mijn iPhone via de Blogger app maak. Ik heb geen idee hoe het eruit gaat zien, maar we zien het wel! :D

Dit keer een review van de Catrice nagellak Apropos Apricot.
De foto's zijn ook met mijn mobiel gemaakt, in de zon en in de schaduw.




Dit lakje heb ik in de uitverkoop van de Kruidvat voor € 1,- gekocht, lekker goedkoop dus! Er zit ook redelijk veel in, 10 ml.

Op het flesje staat dat ik 2 laagjes moet aanbrengen voordat de lak goed dekkend is. Persoonlijk vind ik dat er nog wel een derde laagje op kan voordat de nagellak helemaal mooi is, maar ik heb op de foto's twee laagjes op, en dat kan er ook prima mee door.

De kleur is peachy, een beetje abrikoos achtig dus (goh, apropos apricot!). Er zit een standaard kwastje in, maar lakt wel fijn.

Leuk om te combineren met: goud voor een subtiele variatie, mintgroen voor een pastel colourblocking effect en glitters voor een glamour touch.



Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.