vrijdag 25 mei 2012

Tag; Let's get very personal

Nadat ik zo'n drie weken lang erg druk ben geweest en er waarschijnlijk nu eindelijk aan toe kom om weer nieuwe posts te gaan schrijven, een tag! En dan niet zomaar even eentje, ik besluit meteen met de deur in huis te vallen.
Dus, bij deze de 'Let's get very personal' tag!

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Om eerlijk te zijn, ik ben serieus een beetje bang om eerlijk te antwoorden. Maargoed, kom maar op!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik denk dat ik deze hele maand en de maand hiervoor al emotioneel gebroken ben. Dus op dit moment ook, eigenlijk.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Eigenlijk niet, al zou ik nu wel héél blij worden van een omeletje met ham, haha!



Als er iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Pff, moeilijke vraag. Ik kan eigenlijk niet echt kiezen, maar ik denk dat ik mijn allerbeste vriendin die in Rotterdam in de buurt woont nu bij me zou willen hebben.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dit is ook weer zo'n moeilijke vraag... Ik moet eerlijk toegeven dat ik soms echt een schijthekel heb aan van die kinderen die alleen maar kunnen gillen en krijsen. Ik heb wel een kinderwens, maar tien kinderen lijkt me dan net iets teveel... Ik zou dan geen kinderen willen, denk ik. (Mag adopteren dan wel?)

Wat hoor je op dit moment van schrijven?
Ik hoor de koelkast die geluid maakt, en mijn moeder die ik dit moment (zeer luid, vervelend!) aan het telefoneren is met een collega.


Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, tegen allebei mijn muren. (hoort dit echt bij de tag? hihi)

Waar denk je op dit moment aan?
Ik denk aan wat ik nog allemaal moet doen vandaag. Of nou eigenlijk, wil doen, maar alle dingen die ik van mezelf moet doen. Teveel, om eerlijk te zijn.



Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Voor mijn échte vrienden, en dat zijn er echt maar twee of drie, sta ik altijd klaar. Altijd.


Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn andere beste vriendin, vandaag op school.

Wat doe je altijd als je nerveus bent?
Ik ben altijd héél vervelend als ik nerveus ben, haha! Dan ben ik super druk en praat ik heeeeel erg veel. Ook schiet ik echt bij het minste al in de stress en kan ik echt dramatisch doen, hahahaha.


Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja! Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in andere mensen. Al ben ik het liefste gewoon alleen en op mezelf, het is echt niet dat ik mensen niet leuk vind.


Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee. Als dat wel zou zijn zou ik dat ook best eng vinden.



Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Tuurlijk! Het is buiten lekker weer en ik heb ein-de-lijk te tijd om verder te schrijven aan mijn verhaal. Oh, en ik heb vandaag al een soort van weekend! Ik hoef alleen morgen een wiskunde toets van drie uur(!) te doen, en dan heb ik weekend!


Heeft iemand jou wel eens verteld dat die jou voor geen goud kwijt wil?
Mijn ouders vast wel eens, maar dat is vrij logisch. Maar buiten mijn ouders om ook. :)


Zou je gelukkiger zijn als het leven een "rewind"-knop zou hebben?
Het is best verleidelijk om nu ja te zeggen, maar als ik er beter over ga nadenken twijfel ik een beetje. Ik weet niet of ik uiteindelijk zou staan waar ik nu ga als ik gewoon op een rewind knop kon drukken. Aan de andere kant, ik weet natuurlijk niet waar ik zal staan als ik eenmaal volwassen ben. Dus misschien gebeurd er in de toekomst wel iets vreselijks waardoor mijn hele leven een pijnhoop wordt. Ik zo'n geval zou ik dan waarschijnlijk maar wat blij zijn als ik een rewind knop had.


Vertel jij je ouders alles?
Nee, volgens mij is er niemand die dat echt doet. Maar ik al zeker niet. Ik sta emotioneel gezien vrij ver van mijn ouders af, dus er zijn wel een hoop dingen waar ze niets vanaf weten.


Zou het je uitmaken als je vriend zou roken?
Tja, hangt een beetje van de situatie af. Ik zou er niet blij mee zijn, omdat het slecht voor je gezondheid is en het stinkt vreselijk. Maar als je écht verliefd bent op iemand denk ik niet dat het me iets uit zal maken.


Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Vast wel. Ik raak snel gehecht aan mensen, daardoor raak je dus wel sneller gekwetst.


Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Niet precies, maar ik vond altijd een jongen met zwart haar in onze school heel erg leuk. Ik had hem nog nooit gesproken, hij wist mijn naam waarschijnlijk niet eens, maar toch vond ik hem leuk, haha! Maar na hem een maandje gestalkt te hebben kwam ik erachter dat hij toch niet zo'n leuke persoonlijkheid had... hihi.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik probeer vooral in het hier en nu te leven, maar één van mijn eigenschappen is toch wel dat ik erg veel aan het verleden denk. Al denk ik misschien zelfs wel meer aan de toekomst.


Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik slaap de laatste tijd erg slecht, dus ik val dan meestal rond 00:00 in slaap. Dan moet ik om 07:00 weer op, dus 7 uur slaap dan. Maar ik lig meestal om 10 uur in mijn bed. Alleen soms pak ik mijn mobiel er nog even bij (slechte gewoonte!) en dan is het zo 11 uur...


Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik pas me op zich wel gemakkelijk aan, maar ik heb wel een duidelijke mening over alles (ook al laat ik die niet altijd merken), en heb wel duidelijk mijn grenzen. Dus aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Moeilijk!


Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Dat was mijn moeder, nee dus.


Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een glas ocean spray cranberrysap, hahaha.

Welk soort bed heb jij?
En normaal, eenpersoonsbed...?


Hou je van regen of haat je het?
Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met regen. Aan de ene kant vind ik het heerlijk om naar de regen te luisteren, maar ik hou er absoluut niet van om er nat van te worden.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ja, want ik heb ooit een geheim doorverteld, terwijl ik mezelf had beloofd dat niet te doen.

Zien mensen jou als een optimist of een pessimist?
Optimist! Ik ben erg optimistisch, en ik word ook chagrijnig als mensen alleen maar kunnen klagen over de negatieve dingen.


Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met Bianca, iemand waarmee ik vorige week naar wicked ben geweest.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
The Hunger Games volgens mij. Dat is alweer een tijdje geleden trouwens. Ik heb die film met mijn vriendin Roos gezien.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja.

Tumblr_lj1rappmgk1qed6c4o1_500_large
Je ouders zijn op vakantie. Zou jij een groot feest geven?
Ik hou er niet zo van om zelf feestjes te geven, ik ga liever naar feestjes van anderen toe! Nee dus. Al zou ik vast wel een aantal mensen uitnodigen om films ofzo te gaan kijken en iedereen laten overnachten, haha.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee.


Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Concerten zijn zo duur! Drankjes, kaartjes, etc kosten allemaal zoveel geld dus ik denk dat ik eerder een discotheek zal kiezen..


Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Qua persoonlijkheid wel, qua uiterlijk eigenlijk niet.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ik hoop het niet! Niet dat ik weet in ieder geval.


Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Wel veel, niet téveel.


Ben jij snel jaloers?
Valt eigenlijk wel mee, maar dat komt doordat ik met de meeste dingen wel heel blij mag zijn. :)

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee!


Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja. Ik mis mijn beste vriend, mijn neefje en nichtje, mijn beste vriendin en mijn kat.


Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Mijn wiskundedocent, omdat hij me een super moeilijke toets heeft gegeven ;p


Maakt de gedachte aan je ex woedend?
Nee.


Wat doe je morgen?
Morgen heb ik een wiskunde capititeitstest die drie uur duurt, en daardoor hoef ik ook niet naar school. Daarna ga ik waarschijnlijk even lekker in het zonnetje zitten. Daarna ga ik naar de sportschool, en de rest zie ik nog wel!


Ben jij zo'n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Absoluut niet. Ik ben nogal kieskeurig als het om vriendjes gaat en ik ben ook meteen iemand die alleen een relatie begint als ik zeker weet dat die minstens een paar maanden zal duren, haha.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee.
Tumblr_m3azw1caqn1r0i9t4o1_500_large
Houd je van suikerspinnen?
Moet ik deze vraag echt beantwoorden?

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Of met mijn vader, of met mijn moeder.

20081127012231_large
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja :)

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Een 7.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ik dacht dat ik die had, maar dat bleek toch allemaal wat meer van mijn kant te komen dan die van hem, jammer.


Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Volgens mij was ik toen net in slaap gevallen


Wat is je stemming op dit moment?
Ik wil nu echt snel door naar de volgende dingen die ik nog wil doen, hahaha.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder, want die maakt me iedere ochtend nog wakker doordat ik het altijd voor elkaar krijg om door mijn wekker heen te slapen.


Tumblr_ltsl8fhyar1qelpf3o1_500_large
Is de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Veel dingen!


Met wie was je gisteravond?
Ik zat aan de eetkamertafel diehard huiswerk te maken terwijl mijn moeder tv zat te kijken.


Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.


Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Ik ben een beetje oldskool, dus ik zou zeggen de jongen.


Heb je nog plannen voor dit weekend?
Nog niet, maar ik zal vast nog genoeg dingen te doen hebben.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Binnenkort meer posts! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.