zondag 1 juli 2012

Review; AXE Anarchy for her (Limited Edition)


In dit artikel review ik de AXE Anarchy deodorant FOR HER!
Jullie kennen vast wel de AXE mannendeo's. Ik vind zelf de meesten echt lekker ruiken, dus ik was heel benieuwd naar de vrouwlijke versie.



Het flesje is groot, maar absoluut niet vrolijk. Het flesje herinnert me aan de mannengeuren. Het idee om precies dezelfde fles te gebruiken spreekt me niet zo aan, al is het wel een logische keuze. Dit ontwerp is gewoon een AXE ontwerp. Wel hadden ze beter de dop wit kunnen maken voor matching. Toch had ik wel een wat sierlijkere fles verwacht. Het zou trouwens wel een fles voor de wat stoerdere vrouwen/meiden kunnen zijn, maar dan vind ik het roze weer een beetje tegenstrijdig.


De geur is wel heel duidelijk vrouwlijk, het is geen unisex geur. Ik ben niet goed in geuren omschrijven, maar hij is wel lekker. Het is geen zware geur, meer een frisse geur.
De geur blijft redelijk lang hangen, maar houd je niet droog onder je oksels, haha.

Al met al is het best een goede deo, maar springt er niet echt uit ofzo. Natuurlijk is het belangrijkste of de deo goed werkt, maar ik vind de geur en het flesje ook wel belangrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat hier je reactie achter!

GEEN SITE NAAM WANT DAT IS SPAM!
Anderen niet uitschelden
Let een beetje op je taalgebruik

We willen het liefste dat de reacties op deze blog een beetje netjes blijven.